نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

اختلاف نکونام و خطیر قهرمانی را از استقلال می‌گیرد؟!

  • کد خبر: ۲۲۱۱۲۴
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۹
اختلاف نکونام و خطیر قهرمانی را از استقلال می‌گیرد؟!
بسیاری از پیشکسوتان استقلال معتقدند استقلال با ادامه اختلاف‌هایی نکونام و خطیر قهرمانی در لیگ برتر را از دست خواهد داد.
 

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اختلاف جواد نکونام با علی خطیر بار دیگر رسانه‌ها را متوجه خود ساخته است. درحالی که پیش بینی می‌شد در سال جدید لااقل دو طرف به دلیل حساسیت‌های حاکم بر بازی‌های آتی اختلاف‌ها را کنار بگذارند، اما هرگز چنین نشده و شاهد ادامه اختلاف‌ها میان این دو هستیم.

به تازگی مصاحبه‌ای از خطیر منتشر شده و پیامد آن جواد نکونام نیز بدون ملاحظه کاری علیه مدیرعامل استقلال مصاحبه کرده است که این موضوع نگرانی‌هایی را میان پیشکسوتان استقلال بابت آینده این باشگاه به وجود آورده است.


پیشکسوتان استقلال جملگی معتقدند با این وضعیت استقلال ره به جایی نخواهد برد و باشگاهی که مدیر و سرمربی‌اش از ابتدای فصل تا کنون بار‌ها با یکدیگر قهر کرده‌اند و مصاحبه‌های آنها در رسانه‌ها تمامی ندارد، به دستاورد بزرگی نخواهد رسید.

استقلال در فصل جاری جام حذفی را به دلیل شکست مقابل تیم مس رفسنجان از دست داده است و به تازگی نیز تساوی خانگی در لیگ مقابل این تیم موجب شده فاصله با تیم دوم جدول به عدد یک برسد.

حتی این نگرانی میان بازیکنان استقلال هم وجود دارد و آنها نیز دلایل ناکامی‌های اخیر را ریشه در همین اختلافات می‌دانند و معتقدند که با ادامه این وضعیت ممکن است صدر جدول را از دست بدهند.

به طور کلی آرامش درون تیمی استقلال بار‌ها به واسطه این اختلاف‌ها تهدید شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->